پارتيشن اداري چيست و چه تاثيري بر راندمان كاري افراد دارد
پارتيشن اداري يكي از وسيله هايي است كه شرايط كاري مناسب را در محيط هايي كه فضاي باز دارند به منظور بهينه سازي فضا و بالا بردن راندمان كاري افراد مورد توجه و استفاده قرار ميگيرد. براي بهبود و افزايش ارتباط و فضاي كاري مناسب از پارتيشن اداري شيشه اي و يا ام دي اف استفاده مي شود و همچنين اگر فضاي در دسترس شما كم است، استفاده از جداسازي فضا به وسيله پارتيشن بندي، هوشمندانه ترين راهكار مي باشد. قطعا پارتيشن بر روابط كارمندان تاثير مي گذارد و باعث افزايش راندمان كاري آنها مي شود.
در سيستم طراحي گذشته فضاهايي با چهار ديوار به وجود مي آمد ولي با پيشرفت تكنولوژي تقسيم فضا به صورتي شده است كه در جريان طراحي داخلي حركت در فضا جريان دارد كه با استفاده از انواع مصالح جدا كننده صورت مي گيرد. كاربرد انواع پارتيشن اداري، جداسازي فضاي ورودي از ديگر فضاها، پنهان كردن قسمت هايي از فضا، تقسيم فضاي هاي بزرگ به دو فضا و ... است.
طراحي پارتيشن نسبت به هر فضا بايد عملكرد خاصي داشته باشد براي مثال اگر در فضا، تمركز و سكوت بسيار مهم است، بايد تمهيدات لازم براي عايق صوت ايجاد شود. علاوه بر اين بايد اتلاف انرژي نيز در اين فضاها مورد بررسي قرار گرفته و از آن جلوگيري كرد. اگر پارتيشن به صورت زيبا طراحي شده باشد از هزينه هاي اضافي از قبيل كاغذ ديواري و ... جلوگيري مي شود. در محيط هاي اداري، پارتيشن ها مي توانند به صورت يكسره يا پارتيشن تك جداره عمل كنند و دو ديوار روبرو هم را يكسره به هم وصل كنند و حالت مستقلي به خود پيدا خواهند كرد.
پارتيشن ها نبايد باعث كوچك شدن فضاها شود. توجه به تمام اين نكات و اجراي آنها، نيازمند مهارت و تخصص خاص در زمينه ي طراحي دكوراسيون و معماري داخلي مي باشد كه امروزه شركت مبلمان اداري و محصولات خانگي آرياكو توانسته است تبحر خود را در زمينه طراحي و ساخت انواع پارتيشن اداري اعم از پارتيشن اداري تك جداره و پارتيشن اداري دوجداره و پارتيشن اداري تمام شيشه به نمايش گذارد و محصولات خود را با كيفيت بالا به فروش برساند.
مقاله هاي مرتبط :
- چهارشنبه ۲۲ اسفند ۹۷ | ۲۳:۰۳
- ۳ بازديد
- ۰ نظر